Întrebări frecvente

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

1. Cine poate fi membru C.A.R. ACCES ?

Poate deveni membru al C.A.R. ACCES orice persoana fizică salariată sau care realizează venituri de natură salarială. Persoana care dorește să devină membru al C.A.R. ACCES I.F.N. trebuie să recunoască și să respecte prevederile statutului, politicile și normele interne de funcționare.

 

2. Cum devin membru?

Posibilitatea de a deveni membru este deschisă și se bazează pe o opțiune voluntară. Opțiunea de dobândire a calității de membru se exprimă sub forma unei cereri scrise

Calitatea de membru se dobândește după achitarea taxei de înscriere și depunerea fondului social inițial.

3. De ce sa devin membru C.A.R. ACCES ?

4. Ce avantaje am la C.A.R. ACCES ?

  • Sevicii financiare fără comisioane;
  • Servicii financiare competitive;
  • Transparență;
  • Dobânzi avantajoase;
  • Venit din dobânzi la fondul social fără impozitare;
  • Climat prietenos

5. Care sunt condițiile pe care trebuie sa le îndeplinesc pentru a obține un împrumut ?

Pentru a obține un împrumut trebuie să deveniți membru al CAR ACCES I.F.N., să constituiți fondul social minim și să depuneți documentația necesară.

6. Ce sumă pot împrumuta?

Valoarea maximă a împrumutului este dată, în principal, de capacitatea de plata a solicitantului și de capacitatea de garantare.

7. În cât timp primesc împrumutul ?

Împrumutul se pune la dispoziția solicitantului în câteva zile după aprobare.

8. Cum pot intra în posesia banilor?

Împrumutul se acordă fie în numerar, la casierie, fie prin virament în contul curent personal.

9. Pe ce perioadă pot lua un împrumut la C.A.R. ACCES ?

Perioada de rambursare a împrumutului variază de la 1 săptămână până la 5 ani.

10. Care este dobânda aplicată ?

Dobânda aferentă împrumutului acordat este diferită în funcție de tipul garanției oferite. Accesează Simulatorul de împrumuturi pentru a afla cât plătești pentru împrumut.

11. Care sunt comisioanele pa care trebuie să le plătesc ?

La CAR ACCES I.F.N. NU se percep comisioane pentru operațiuni.

12. Cum se stabilește data scadentă ?

Data scadentă pentru plata ratelor aferente împrumutului contractat este stabilită de către ÎMPRUMUTAT, tinând cont de data încasării salariului la locul de muncă.

13. Cât plătesc la scadență ?

La data stabilita in contract se achita rata lunara plus dobanda; dobanda este calculata la soldul ramas de restituit, in functie de numarul de zile de la plata precedenta; platile lunare sunt stabilite in graficul de rambursare, anexa la Contractul de imprumut. Acceseaza Simulatorul de imprumuturi pentru a afla cat platesti la scadenta.

 

14. Pot să achit la altă dată decât cea stabilită inițial ?

Da, puteți face plata la altă dată decât cea stabilită inițial, cu mențiunea că nivelul plății va avea o fluctuație față de graficul inițial, luând în considerare și variația numărului zilelor din intervalul de la plata precedentă până la plata curentă.

15. Pot sa achit mai mult decât plata lunară stabilită ?

Da, se poate achita orice sumă peste nivelul plății lunare stabilită în Graficul de rambursare – anexa la Contractul de împrumut.

16. Cum plătesc ?

Plățile se fac fie prin depunere în numerar la casierie, fie prin virament bancar într-unul din conturile indicate mai jos.

ATENȚIE: la explicația plății este important să menționați Numele, prenumele și CNP-ul persoanei PENTRU care se efectuează plata.

BENEFICIAR : CAR ACCES IFN

CONTURI BANCARE:

BRD BISTRITA: RO42 BRDE 060S V011 5860 0600

BCR BISTRITA: RO62 RNCB 0038 0458 9386 0001

BANCA TRANSILVANIA: RO50 BTRL RONC RT02 2314 2601

RAIFFEISEN BANK: RO79 RZBR 0000 0600 1310 1925

VISTA BANK: RO62 EGNA 1010 0000 0054 2954

LIBRA INTERNET BANK: RO86 BREL 0002 0009 7057 0100

 

17. Pot plăti anticipat parțial sau total?

Da, se poate plati anticipat partial sau total; in situatia platii anticipate partial, puteti opta pentru reducerea platii lunare ulterioare, calculata pe perioada de rambursare ramasa.

18. Care sunt consecințele dacă nu plătesc la timp ?

Dacă plățile lunare nu se efectuează în termenii contractuali și dacă într-un termen rezonabil, aceasta situație de restanță nu se rezolvă, se impune aplicarea procedurilor de recuperare silită a contractului de împrumut.

19. De ce acte am nevoie pentru a obtine un împrumut?

Documentația pentru dosarul de împrumut se referă la:

  • Cererea de împrumut;
  • Adeverința de venit a împrumutatului și a giranților;
  • Declarația privind angajamentul de plată – giranți;
  • Copie act de identitate împrumutat și giranți.

20. Cererea mi-a fost respinsă, deși am un salariu mare. De ce ?

În procesul de analiza al procesului de împrumut se iau în considerare mai multe aspecte, nivelul salariului fiind doar unul dintre acestea. Vă rog să consultați evaluarea solicitărilor de împrumut.